Hammashoito


Hammashoitoon pääsee hoidon tarpeen kiireellisyyden mukaan: Ajanvaraus ja varauksen peruminen.

Hoitoon pääsyn toteutuminen suun terveydenhuollossa


Hoidon tarpeen arviointi tehdään suun terveydenhuollon keskitetyssä ajanvarauksessa. Hoidon tarpeen arvioinnin odotusaika on alle kolme päivää. Yhteydensaanti arkisin virka-aikaan toteutuu takaisinsoittopalvelulla.

Joulukuussa 2015 asiakkaalle soitettiin keskimäärin yhden tunnin kuluttua yhteydenotosta. Takaisinsoittojen vastausprosentti saman päivän aikana oli lähes 100 %.

Kuopiossa suun terveydenhuollon kiireettömän hoidon saa kuuden kuukauden sisällä.

 

Suun terveydenhuollon sähköinen palvelu ei ole käytössä


Suun terveydenhuollon nettiajanvaraus ei ole käytössä potilastietojärjestelmän vaihdoksen vuoksi. Sähköinen ajanvaraus otetaan käyttöön jälleen kesäkuun alussa 2017.


Vastaanottoajasta voidaan muistuttaa tekstiviestillä


Hammashoidon asiakkaat saavat tekstiviestimuistutuksen noin vuorokausi ennen vastaanottoaikaa. Muistutus lähtee automaattisesti asiakkaan matkapuhelinnumeroon, jollei hän ole kieltänyt viestin lähettämistä. Muistutusviestin perille tuloa ei voida kuitenkaan teknisistä syistä aina taata. Viestin saapumatta jääminen ei oikeuta jäämään vastaanotolta pois ilman peruutusta.
 

Hammaslääkäripäivystys Hammaslääkäripäivystys

Hammaslääkäripäivystys arkipäivinä

Maanantai - perjantai klo 7.45 - 16.00, 017 186 611

Hammaslääkäripäivystys arkipyhinä ja viikonloppuisin

Klo 9.00-10.00, 017 186 611

Virka-ajan ulkopuolinen päivystys

Arkisin klo 16.00 jälkeen, arkipyhinä ja viikonloppuisin: Kuopion yliopistollinen sairaala, päivystys, 017 174 500.

Päivystyspotilaan vaihtoehto jatkohoitoon Päivystyspotilaan vaihtoehto jatkohoitoon