Hammashoito

 

Hammashoitoon pääsee hoidon tarpeen kiireellisyyden mukaan: Ajanvaraus ja varauksen peruminen.
 

Hoitoon pääsyn toteutuminen suun terveydenhuollossa


Hoidon tarpeen arviointi tehdään suun terveydenhuollon keskitetyssä ajanvarauksessa. Hoidon tarpeen arvioinnin odotusaika on alle kolme päivää. Yhteydensaanti arkisin virka-aikaan toteutuu takaisinsoittopalvelulla.

Kuopiossa suun terveydenhuollon kiireettömän hoidon saa kuuden kuukauden sisällä.

Ajanvarauksen tekstiviestimuistutus


Asiakkaita muistutetaan tulevasta vastaanottoajasta tekstiviestillä, joka lähetetään asiakastiedoissa olevaan matkapuhelimeen kaksi päivää ennen vastaanottoaikaa. Peruuttamatta jääneestä ajanvarauksesta peritään 15 vuotta täyttäneeltä henkilöltä 50,80 euron maksu riippumatta siitä, onko tekstiviestimuistutus tullut perille.

Tekstiviestissä näkyy asiakkaan nimi ja aikaa koskevat tiedot. Ennen tekstiviestin saapumista asiakas on saanut tiedon vastaanottoajasta jo aiemmin, joko kirjeitse, puhelimitse tai käydessään vastaanotolla.

Suun terveydenhuollon sähköinen palvelu ei ole käytössä


Suun terveydenhuollon nettiajanvaraus ei ole käytössä potilastietojärjestelmän vaihdoksen vuoksi.

Suun terveydenhuollon laskutiedustelut


Laskun sisältöön liittyvät tiedustelut 017 186 605 klo 9 - 10

Laskureskontra 044 791 8147

Suun terveydenhuollon ajanvaraus ja päivystys Suun terveydenhuollon ajanvaraus ja päivystys

Ajanvaraus ma-pe klo 7.45-11.00

017 186 611

Hammaslääkäripäivystys ma-pe

  • klo 7.45-16 p. 017 186 611
     
  • klo 16.00 jälkeen p. 116 117 -neuvontanumero
     

Hammaslääkäripäivystys arkipyhinä ja viikonloppuisin

Klo 8-9, 017 174 020

muuna aikana p. 116 117 neuvontanumero

Päivystyspotilaan vaihtoehto jatkohoitoon Päivystyspotilaan vaihtoehto jatkohoitoon