Maljalahti-Itkonniemi – satamatunnelmaa ja järvinäkymiä

Haluaisitko asua Kallaveden rannalla ja nauttia satama-alueen tunnelmasta joka päivä? Miltä kuulostaisi iltakävely rantaväylällä tai vaikkapa oma venepaikka palveluineen aivan kodin läheisyydessä?

Maljalahden uusi kerrostaloalue rakentuu paraatipaikalle sataman tuntumaan. Hapelähteenpuiston monipuolinen lähiliikuntapaikka ja satamatori kesäisine tapahtumineen ovat vain muutaman askeleen päässä. Keskustan palveluihin on matkaa noin kilometri.

Maljalahteen valmistuu yhteensä noin 600 asuntoa. Koko alueella asuu vuonna 2025 arviolta 800 asukasta.

Rakentaminen etenee Maljalahdelta Itkonniemelle, jonne syntyy koteja hulppeine järvinäkymineen. 2020-luvun loppuun mennessä alueesta tulee yksi Kuopion upeimmista asumisen paikoista.

• Maljalahteen noin 600 asuntoa ja noin 800 asukasta 2020-luvun loppuun mennessä
  • Itkonniemen ranta-alueelle noin 1 400 uutta asuntoa ja noin 2 000 asukasta tulevaisuudessa

Parasta alueella

• Loistava sijainti veden äärellä, lähellä keskustaa